2015/03/30

Domowy peeling dla suchej skóry





Wiele osób ma problem z przesuszoną skórą MÓJ KOSZMAR OD DŁUŻSZEGO CZASU i nie wie co z tym począć. Kupują przeróżne kremy, balsamy, peelingi, ale efektów jak nie było, tak nie ma. Ja postanowiłam w końcu wziąć się za 'domowe sposoby'. Poniżej przedstawiam wam prosty peeling z cukru i oliwy. Najważniejsze jest, by jeszcze przez około tydzień po jego użyciu nawilżać skórę kremem/balsamem/masłem/mleczkiem do ciała.








Przepis:

- około pół szklanki cukru,
- 2 lub 3 łyżki oliwy z oliwek/oliwki dla dzieci,
- opcjonalnie łyżka miodu


Po dokładnym wymieszaniu składników łyżką (mają się utworzyć grudki; konsystencja nie może wyjść jednolita). Nasz peeling należy nałożyć na oczyszczoną i wilgotną skórę, delikatnie wmasować, a następnie przejechać ręką po długości, np. nogi, aby dokładniej go wetrzeć i jednocześnie ściągnąć. Na końcu spłukać.
Peelingu można zrobić więcej i odłożyć sobie w słoiku do szafki.

Muszę z przyjemnością powiedzieć, że jestem zadowolona z efektów. Przestała łuszczyć mi się skóra. Jest odżywiona i gładka. Już nie będę musiała wyrzucać pieniędzy w błoto na kolejne kremy czy balsamy. Zamierzam stosować to raz na miesiąc lub jak zobaczę iż jest taka potrzeba.

Moja propozycja na ten 'gloomy monday': Vance Joy - First Time
/Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz