2015/03/09

Photoshoot #3

*AKTUALIZACJA x2

Proszę państwa, przedstawiam efekty mojej kolejnej współpracy z Karoliną. Na zachętę dopiero dwa zdjęcia, ale zaglądajcie codziennie, to może traficie na kolejne. Taki joke.
Sesja tak spontaniczna jak tylko spontaniczna mogła być. Wybrałyśmy miejsce, gdzie kiedyś byłyśmy na spacerze. Było to trochę ryzykowne bo ostatnim razem miałyśmy przyjemność poznać prawie osobiście zabójcze kaczkożerne kaczki. Okolica jak z horroru serio. 
Miałam też okazję zabawić się kolejny raz w mejkaperkę i fryzjerkę. Takie rzeczy wolę robić sama, by jak najlepiej pasowały do mojej wizji sesji. 

Przy okazji pragnę Was poinformować że całą fotograficzną działalność ze stronki przenoszę na bloga. Facebook wprowadził zmiany, dotyczące zapłaty za liczbę odbiorców postów,  które mnie i wielu innym autorom fanpage'ów się nie spodobały. 

So see ya next time! 
Ag













5 komentarzy:

  1. Zacheta, bybzagladac tu dalej jest! :)
    Ja zaczne malowac moje modelki, kiedy tylko zaczne robic sesje wiosenne. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3/11/2015

    Tak, dodawaj koniecznie! Piekne wyszly. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne zdjęcia, oczywiście czekam na kolejne
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3/29/2015

    matko, zakochałam się <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń