2015/01/19

"It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not"

"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest" ~ Kurt Cobain. 

Oto jeden z moich ulubionych cytatów wypowiedzianych przez jednego z moich ulubionych wykonawców. Nie będę teraz wypisywać i interpretować innych cytatów, choć znalazłoby się ich jeszcze trochę, ponieważ chciałabym skupić się właśnie na tym temacie.



Ostatnio obserwując szkolne korytarze czy zatłoczone ulice zauważyłam, że wiele osób chce wtopić się w tłum i dopasować do innych. Taki sam styl ubierania się, takie samo zachowanie, takie samo zdanie na jakiś temat. Ludzie starają się ukryć swoją własną osobowość bojąc się, że nie zostaną zaakceptowani przez rówieśników. To jasne, że każdy chce mieć grupkę przyjaciół, z którymi mógłby spędzać czas. Ale czy warunkiem posiadania znajomych jest udawanie kogoś innego, niż się naprawdę jest? Może na jakiś czas takie 'oszukiwanie' jest owocne, ale na dłuższą metę - z pewnością męczące. Przecież wtedy żyje się w niezgodzie z samym sobą. A przecież to WY macie czuć się dobrze w swoim ciele i ze swoją osobowością, a nie inni.




"Wanting to be someone else is a waste of the person you are"
"Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby, którą się jest" 

Kolejny cytat Cobain'a idealnie pasujący do wcześniej zapisanych słów. Każdy z nas jest unikalny i powinniśmy nauczyć się to wykorzystywać. Pomyślcie, jak nudny byłby świat, gdyby patrząc na innych widziałoby się tak samo wyglądające osoby lubiące takie same rzeczy. 
Będąc sobą prędzej czy później znajdziemy swoją bratnią duszę. Bo przyjaciel to ktoś, kto akceptuję cię takim, jakim jesteś, razem z twoimi zaletami i wadami.




A czy Wy wolelibyście być nienawidzeni za to kim jesteście, czy być kochani za to, kim nie jesteście?

11 komentarzy:

  1. Też często o tym myślałam, ale ja od zawsze wolę być tą jedną, inną, wyjątkową.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wole być znienawidzona :)) masz piękny uśmiech :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny cytat i ogółem cała treść !! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolałabym być nienawidzona za to jaka jestem, każdy powinien pokazywać prawdziwe "ja". Świetny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Ładnie ci w tym aparacie na zębach :)

    ~Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądra notka, wolałabym być znienawidzona za to kim jestem i to zdecydowanie :)

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh uwielbiam nuty Nirvany xd........ Ja zawsze staram się byc soba i przez ludzie mają mnie za wariatkę, ale jakoś mi to nie przeszkadza xd
    this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :)
    http://blog017.blogspot.com/2015/01/the-older-part-of-my-family.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat jak najbardziej trafny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba wolałabym być sobą i być znienawidzona.
    obserwuję :)
    kadowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń